pondělí 30. dubna 2012

Den 4

Nevzdávám to, ani v pracovní den. Ani po příchodu z práce, kdy jsem přišla z náhlých veder utahaná jak kotě. Z centra, kde pracuji, to mám tak 20 minut k prckovi do školky a pak jdeme ještě 30 minut pěšky domů. Dnes si však vymyslel, že chce chodit po městě po hračkách a ze mě lilo jak z konve :) 
Nicméně, po příchodu domů a malém odpočinku, jsem si opět zapla Jillian Michaels a vrhla se na to. Nejhorší, co může existovat, by bylo hledat výmluvy tam, kde nejsou (abych nemusela cvičit).

Dnešní cvičení jsem zvládla velmi dobře. Dnes jsem zpozorovala ještě jednu věc, a to, že těch 50 schodů domů už zvládnu bez většího zadýchání a dokonce je beru po dvou. I přesto, že to vidím zatím tak na půl kila - kilo dolů, cítím se skvěle. Jako bych už těch vysněných 60kg měla :) A najednou mám pocit, že se dostanu i níž... nic není nereálné. Musím vydržet.

Můj dnešní jídelníček ála inspirace z odevšad:

  • snídaně: 2 tmavé moskevské chlebíky s Gervais (obr.) + 2 malá rajčátka (skoro jako cherry)
  • svačinka: jablko
  • oběd: čínské nudle se zeleninou (prodávaji se ve fast foodu spolu s masem jako kebab, já požádala bez masa a bez dresingu = no problem :)
  • svačinka: banán
  • večeře: jeden tmavý moskevský chléb se Gervais, malá miska salátu z rajčat, okurky a trochu nastrouhaného balkánu
Co říkáte? Lepším se? :)))
..................................................................................................................................................................

SO MANY REASONS TO BE FIT!!!
http://reasonstobefit.tumblr.com

Můj cvičební kalendář - Duben 2012

neděle 29. dubna 2012

Den 3

Večer jsem nastudovala spoustu materiálů na internetu, co jíst, co ne, kdy a na co se v jakou denní dobu zaměřit. Co jsem si tedy zapamatovala:
  • do 15. hodiny můžu sacharidy, pak už jen bílkoviny
  • večer už by člověk tolik neměl mít hlad, pokud mu přes den dával to, co měl (mám hlad, něco je špatně)
  • zapomenout na sladké (to se mi daří, až na ty dva včerejší bonbony :D)
  • redukční dieta neznamená nejíst, ale "dopřát si" pro hubnutí 1000-1500 kcal denně. (samozřejmě ne stylem buchta + koláč, a mimojiné, do požadovaných kcal jsem se vlezlam)
  • pravidelný pohyb, denně (zatím se mi daří)
  • pít 2 - 2,5 litru vody denně (to se mi zatím nedaří)
  • jíst často, 5x denně, "nedocpávat se" mezi jídly (často jím, a občas se bohužel něčím dorážím)
Takže, pro začátek. Už třetí den si píšu, jak vypadal můj jídelníček. Dneškem mi trošku už mozek sahal do svědomí a snažila jsem se vybírat ne nic "špatného". Takže snídaně byla dva menší chleby s žervé (70% tvaroh), na svačinu jsem měla výborné jablko, na oběd bohužel párek, protože v našem obchodě již kuřecí nebylo a jiné maso mi smrdí, takže jeden párek lehce osmažený na trošce slunečnicového oleje, k tomu trochu brambor, hrášek a červená řepa jako obloha. Na odpolední sváču jsem měla 1 mandarinku a asi 10 piškotů. No, bohužel jsem se průběžně "dotovala" ještě balíčkem (50g) takových těch oplatek bryndzových.  Jsou to takové tenoučká placatá kolečka. Další bohužel, můj žaludek protestuje, takže si dám ještě salát o okurky a rajčete. 

Na Jillian jsem se dnes nevykašlala, dnes jsem ji cvičila tedy už potřetí. Při závěrečném protahování už jsem se cítila ohebnější, čelem jsem se dotkla kolena při sedě :D, nohy už nebyly tak "těžké" a celkově jsem viděla posun kamsi :) 

Samozřejmě mi to nedalo, oblíkla jsem si kalhoty a bylo to furt stejný, ale vážení řeknu vám, ten pocit, ten pocit!!!!! K nezaplacení :) Vím, po třech dnech, co napravovat, tak s chutí do toho :)

Den 2

Hned ráno jsem se málem vyliskala. Na stolku vedle notebooku byla bonboniéra belgických čokoládek, a zcela automaticky jsem si hned po ránu dvě narvala do pusy. "Naštěstí" tedy ráno, jelikož byla možnost to přes den spálit.

Na snídani jsem si dala opět chleba s ředkvičkovou pomazánkou a dojedla půlku chleba s paštikou po synkovi. Prima ráno. Na sváču malé jablko, to jsem ani nedojedla, bylo hnusné, nechutné! Na oběd rýžový nákyp, moc sladký se přiznám nedělám, ale zasytilo. A hlavně přizpůsobuji svůj jídelníček malému. No, asi to začnu dělat na chvíli obráceně :D Na odpolední sváču jeden banán a večer chleba s vajíčkem natvrdo. 

No, povím vám, nevím nevím. Je to samé pečivo. Žádná zelenina. I když je pravda, že zeleninové saláty si večer dělám vcelku běžně, ale doma prostě momentálně nic nemám a nejbližší obchod je 20 minut pěšky. Tak to jsem raději šla zase cvičit s Jillian. Dnes to bylo obzvláště těžké, nohy mě bolely z předešlého dne, a ramena tak moc, že jsem ty PETky ani málem nezvedla.

Hezký den :)
.

sobota 28. dubna 2012

Gervais s ředkvičkami

Den 1

Kromě procházky po městě a nakukování do voňavých fast foodů jsem si dala s prckem ve městě oběd. Měli jsme oba hlad. Zamířili jsme do čínské restaurace. Já si dala čínské nudle s kuřecím masem.

Byla jsem fakt nadlábnutá až do večera, takže jsem si až večer dopřála chleba s ředkvičkovou pomazánkou  a rajče. Po celý den jsem pila Poděbradku neperlivou.

Odpoledne jsem si dala do těla. Pustila jsem si DVD s Jillian Michaels. Ta ženská je fakt drsná! :D Tip na ni jsem objevila tento týden na nějakém blogu, tak jsem ji vyzkoušela. A fakt mě to bavilo a přitom jsem si dala do těla. Necelých 30 minut kardio cvičení + posilování, místo činek jsem měla 1,5 l petky s vodou. Druhý den, kdy tenhle příspěvek píšu, cítím na těle každý sval. Stehna a ramena hlavně! Ach! 

Průšvih dne: nesnídala jsem :-/

pátek 27. dubna 2012

27. dubna 2012 - Už toho mám dost!

A to vážně! Takže jsem se rozhodla, že začnu se svým HNUSNÝM tělem něco dělat. Ne vždy tomu tak bylo. Takže to vemu pěkně od začátku. Od šesti let jsem pravidelně sportovala. V osmnácti jsem se na to vyprdla, a začala kynout. Ve čtyřiadvaceti přišlo dítě, s ním přes 20kg nahoru, ale nebyl problém to shodit, jelikož jsem kolem prcka lítala a kvůli kojení jsem přizpůsobila i stravu. Takže se má strava skládala z tzv. "polystyrenů", neperlivých vod, nejedla jsem nic, co by mělo nadýmat. Takže jsem svou váhu z 87 kil dostala během 6 let na 60kg. Před dvěma lety jsem se na to ale zase vykašlala. Začla jsem kouřit, jíst čipsy, pila Pepsi, denně nebyl problém 2 litry. Nic jinýho. Žádné jiné tekutiny. K snídani většinou sladké koláče, koblihy, na oběd cigárko, na sváču cigárko, na večeři tuna jídla (nemusím říkat, že naprosto nevhodného).
Hrůza, děs :(
Dnes jsem jela s malým k doktorce, ve výtahu bylo zrcadlo, a málem jsem při pohledu na sebe vrhla. Fakt! Ono to zrcadlo sice drobet rozšiřovalo, ale dobře mi tak. Viděla jsem na sobě, jak bych za pár týdnů mohla klidně dopadnout. Děsný pohled. Ošklivá tučná maminka se štíhlým dítkem vedle sebe. 

Že se sebou začnu něco dělat jsem si říkala už delší dobu. Je pravda, že už rok nekouřím. Začala jsem brát antikoncepci. Mám veškeré předpoklady tedy znovu nabrat na váze. Už jsem si říkala, jestli mi to za to stojí. Ale jo, stojí. Takže jsem si vlastně uvědomila, že změna se mnou nastala už před tím rokem, kdy jsem odbourala kouření. Už je to více než měsíc, co má závislost na Pepsi pohasla. Už ji nekupuji. Opravdu. Bohužel, ačkoli tudy cesta vede, nestačí to. Chce to kompletně všechno změnit. Takže jsem se rozhodla, že začnu dneškem, dokud je má nasranost na mé tělo aktuální. Sama nevím, jak dlouho to vydržím. Ale uvidíme. Týden po týdnu se tu budu snažit poznačit co jsem jedla a co jsem pro své tělo udělala. Dneškem začínám, tedy už jsem začala.  Musím ještě upravit styl a četnost stravování. To doladím dodatečně :) 

A ještě něco. Mým cílem není jen zhubnout. To bych mohla i za 3 týdny, kdybych chtěla. Ale já nechci. Chci se cítit dobře, fit, vyrovnaná, krásná, šťastná (víc než jsem), spokojená sama se sebou, takže se budu rozmazlovat, co mi čas a peněženka dovolí :)))